zondag 4 november 2012

Lekker mooi

Dat was me nogal een dagje gisteren. Een dag lang zette ik mijn voordeur open en samen met Leen van het Stikmotief organiseerde ik 'Lekker mooi'.
Het was een ongelofelijk fijne ervaring. We kregen veel positieve reacties, er werd gekeurd en geproefd, gebabbeld en gelachen.
 

Enkele sfeerbeelden...
 
 



Op het einde van de dag deden we met de glimlach nog een leuke en snelle give-away. De eerste facebookvriend van het Stikmotief die hier met 3 kerstballen in de hand Jingle Bells stond te zingen wandelde met deze kerstboom naar huis:

 
Het duurde eventjes vooraleer de tamtam zijn werk gedaan had, maar toen werd het nog spannend. Uiteindelijk gingen 3 gelukkige dames naar buiten met deze kolos, goed voor 5 kilogram chocolade!
 
Het was een fantastische dag, we hebben met volle teugen van genoten van de positieve reacties en de blije gezichten. En wie weet... komt er nog eens een volgende keer...


2 opmerkingen:

  1. ik kan alles wat hierboven staat alleen maar beamen: lekker, leuk, uitputtend, mooi, gezellig, en ga zo maar voort. Merci Lieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat heb ik gemist, de volgende editie wil ik zeker komen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen