maandag 29 oktober 2012

Zonnige zondag

Wat een mooie zonnige zondag was dat gisteren. Heerlijk.
Vader en zoon gingen hier vol enthousiasme een grote pompoen te lijf. Het is bijna Halloween, weet je wel...


En ondertussen werd er in de keuken een aardige lading pralines geproduceerd.


Deze keer ga ik jullie geen receptje geven voor een lekker chocoladereceptje. Neen.
Ik ga jullie wel doorverwijzen naar de meest geweldige chocoladerecepten. Hou u klaar voor ge op deze link klikt, want dan het is niet normaal wat je daar allemaal ziet en leest...
Laat u niet afschrikken door de vreemde ingrediënten of rare chocolades in de recepten. Ik interpreteer vrij en laat hier en daar al eens iets weg of vervang het door een simpel 'heb-ik-in-huis-ding'. Ga eerst voor de receptjes met één koksmutsje, dat gaat u veel voldoening en weinig frustratie opleveren.

1 opmerking:

  1. Het water loopt me in de mond als ik die link volg. Gelukkig heb ik hier Callebaut smeltdruppels voorradig!

    BeantwoordenVerwijderen