woensdag 3 oktober 2012

Give away *reminder*

Een tijdje geleden nam ik een duik in blogland. En wat is een blogger zonder lezers?
Niks dus.
Ik besloot een vliegende start te nemen en meteen een give-away te organiseren. Al snel dienden 3 blogsters zich aan en waren ze zo lief een link naar mijn blog op hun blog te plaatsen. Twee van hen gingen met een halve kilo studentenhaver al glimlachend naar huis. En ook derde blogster komt binnenkort langs om haar portie op te halen.
Maar ... laat ik jullie er nog even aan herinneren dat er nog een vierde portie gemaakt zal worden voor één van de lezers die een reactie achterlaten op dit blogberichtje. En daarvoor hoef je dus zelf geen blog te hebben. De give away loopt nog tot 10 oktober!

2 opmerkingen:

  1. Ooh, super zeg! Ik dacht al dat ik te laat was! Ik zet 'n linkje op m'n blog (ook al telt die ook niet zoveel volgers ...)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! En ik ga ook snel een afspraak maken om een slangs te komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen