zaterdag 6 oktober 2012

Portemonneekes

Ik hou ervan dingen zelf te maken. Het web is mijn grote inspiratiebron, maar ook op straat zie ik regelmatig iets passeren waarvan ik denk 'awel, dat kan ik zelf misschien ook maken'.
Maar zo nu en dan moet je je 'meerdere erkennen'. Er zijn nu eenmaal dingen die iemand anders zo mooi maakt dat ik me er zelfs niet aan waag.
Op de tentoonstelling van de Hoeseltse kunstkring - of all places (!)- zag ik de dame zitten die bij deze webshop hoort. Ik was helemaal weg van haar lieflijke portemonneekes. Thuis bezocht ik haar Etsy-shop en zag nog meer van dat moois. Zeg nu zelf, daar moet je er toch gewoon eentje van in je handtas zitten hebben....


3 opmerkingen:

  1. Oh, ja mo zo schoon! Moest ik al niet 4 portemonneekes hebben :)...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat mooi! Het model spreekt me helemaal niet aan (zou ik niet gebruiken) maar toch wordt ik er hebberig van..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik de sluitingen kon vinden zou ik ze ook maken! Schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen