zondag 16 september 2012

Een echte Ferrari

Jawel, wij hebben een échte Ferrari. En ik ben er wreed content van, ik zou nooit meer een andere willen. Als ik hem daar zo zie staan, gitzwart, glanzend en gestroomlijnd dan weet ik exact waarom wij geïnvesteerd hebben in dit 'beest'.

Zeg nu zelf...


 
 
Onze Ferrari is de meest geweldige pizza-oven ooit. Ik probeerde al zo vaak een echt lekkere pizza thuis te maken, maar dat mislukte ook even vaak. De bodem bleef een klef boeltje, het 'beleg' was zwart geblakerd of amper gaar. Kortom, ik bakte er niks van.
Toen gaf iemand mij deze gouden tip 'Koop u ne Ferrari, ge zult versteld staan'.  En inderdaad, het ding is ongelofelijk én ongelofelijk simpel, het heeft een op-of-af-knop en een timer, that's it. Maar het heeft vooral een natuursteen binnenin en een verwarmingselement dat belachelijk warm kan worden. Als je hier een pizza inlegt heb je binnen 3 minuten een ongelofelijk zalig, perfect gebakken lekkernij.
 
Toegegeven, het is een investering, want erg goedkoop is het niet. Maar kom, het is een fractie van de prijs van de bolide. En daarna kan je dus zonder te zeveren tegen de mensen stoefen dat je een echte Ferrari in huis hebt.
 
Smakelijk!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten