donderdag 13 september 2012

Geflitst

Mooie foto's doen me wat.  Een blog met heldere, sprekende foto's trekt meteen mijn aandacht. En een krantenartikel met een aangrijpende foto zal ik sneller lezen.
Ooit komt de dag dat ik een cursus fotografie ga volgen. (Nadat ik ijsbereider en bakker ben, Italiaans spreek en kan paardrijden).

In de tussentijd geniet ik vooral van de mooie foto's die anderen maken.
Zo ben ik al een hele tijd 'weg' van de foto's van Wolfenvis. Lieselot is een fantastische fotografe die een uitgesproken talent heeft om met kinderen om te gaan en ze op hun mooist vastlegt. Ze heeft ook al heel wat foto's gemaakt voor bekende en minder bekende merken (Veritas, Tuchila, ...)
Na zijn fotoshoot wou de Zoon liefst nog eens komen spelen bij Lieselot. En toen we later met de hele familie terugkeerden was het opnieuw dolle pret.
Wij zijn fan!



En houden jullie ook zoveel van die leuke, kleurrijke  en retro behangpapiertjes op de foto's?
Wel, dat behang komt onder andere van bij Swiet. Bij Swiet hebben ze écht oud behang, geen remake maar 'the real thing'.
Heel toevallig haalden we daar een tijdje geleden het behangpapier voor één van onze muren in de woonkamer. En ja hoor, net datzelfde papiertje zit ook in de collectie van Lieselot.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten